توزیع سبد ارزاق

پیامبر گرامی اسلام،محمد مصطفی (ص) میفرمایند: “به من ایمان نیاورده‌است هر آنکس که شب را سیر بخوابد و همسایه‌اش گرسنه باشد. اهل هر آبادی که شب را بگذرانند و در میان ایشان گرسنه‌ای باشد، روز قیامت خداوند به آنان نظر رحمت نمی‌افکند.”

واحد طرح و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی میهن، با نام موسسه خیریه چتر خوشبختی میهن، با توجه به نیاز اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه و با همکاری شرکت‌های وابسته به  گروه صنعتی میهن نظیر طبیعت، خوشبخت، هایلی، امروز و… بصورت  مستمر بسته‌های معیشتی شامل انواع لبنیات، حبوبات و ارزاق ضروری همچون برنج و روغن، رب گوجه فرنگی و… تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار تحت پوشش خود در محدوده اسلامشهر و مناطق محروم سیستان و بلوچستان و شهرستان نی ریز استان فارس توزیع می گردد.

در این طرح 350 خانواده در محدوده شهرستان اسلامشهر استان تهزان بصورت ماهیانه و 550 خانواده در شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان بصورت یکماه در میان، تحت پوشش این موسسه خیریه از سبدکالا بهره مند میشوند.

این موسسه خیریه در تلاش است در پرتو الطاف و عنایات پروردگار متعال، با افزایش روزافزون ظرفیت خود در تهیه بسته های معیشتی مذکور، بتواند گامی مؤثرتر در جهت یاری نیازمندان بردارد.